Skolavslutning

Torsdagen den 13 juni kl 17.30 är det dags för vår traditionsenliga skolavslutning utomhus. Skolavslutningen är ett sätt för oss och eleverna att fira den tid och de lärdomar vi fått under läsåret och är en mycket uppskattad stund för eleverna. Vi bjuder in och delar gärna denna stund tillsammans med vårdnadshavare och anhöriga men ha i åtanke att stunden främst är för eleverna. Med det sagt vill vi uppmärksamma er på att vi inte har världens bästa ljudanläggning, vilket kan innebära att ni som besökare kanske inte alltid hör sångerna så bra som ni skulle vilja, men stämningen och glädjen räcker till alla!

Vi vill också uppmärksamma alla på att det råder foto- och filmningsförbud under hela skolavslutningen och ber er att respektera detta. Vill man ta foto efteråt är det helt okej om man frågar alla inblandade.

Vi ser fram emot en trevlig kväll tillsammans!

Personalen på Ryfors skola och fritids

Det här inlägget postades i Åk 1, Åk 2, Åk 3, Åk 4, Åk 5, Åk 6, F-klass, Fritids, Gemensamma aktiviteter. Bokmärk permalänken.