Förskoleklass avslutning

Då passerade även sista veckan i skolan innan det är dax för sommarlov. Vi hann med en hel del och hade det så kul tillsammans

Vi lekte, tittade på bio, målade mandalas, läste slutet på vår högläsningsbok, firade de barn som fyller år i sommar, var i biblioteket och läste böcker, spelade spel, tittade på när personalen spelade brännboll mot åk 6 och till sist packade vi ner allt barnen arbetat med under året.

Avslutningen på kvällen blev just så bra som vi tänkt. (Ledsen att inte kunna närvara/ Ann)

Vi vill passa på att tacka både barn och föräldrar för ett helt ljuvligt år tillsammans. Har sagt och säger det igen , det är fantastiska barn och en fantastisk klass. Tusen tack även för presenter och blommor som vi fått.

Önskar er alla en skön, solig och avkopplande sommar!

Vi ses i augusti!

Hälsn  Ann  Sofie  Malva  Cissi

Det här inlägget postades i F-klass, Okategoriserade. Bokmärk permalänken.