åk 4 Tack och böcker

Hej på er!

Jag ville bara sticka in huvudet och tacka för ett fantastiskt läsår tillsammans med er och era barn och vilken magisk skolavslutning vi hade. Det finns skolavslutningar och så finns det skolavslutningar på Ryfors och jag är så glad och tacksam att få vara en del av den här på Ryfors!

Jag fick ett mail från skolbiblioteket där följande böcker saknas. I klassrummet är det tomt på böcker så detta är en liten vädjan till er att kolla hemma om någon kanske finns där. Om ni hittar en bok så får ni gärna skriva ett mail till mig, så jag kan meddela bibblan. Ni behöver inte lämna den om ni inte har möjlighet, det är mest för att ha koll på var boken är.

Nu går även jag snart på lite sommarledighet och passar på att önska alla en riktigt härlig sommar. Vi ses den 20 augusti klockan 7.50 som är skolans nya starttid.

vänliga hälsningar Maria Blixt

Ollmark, Lena, Dödvatten 2019