Åk 4: Inför läsåret 24/25

Snart drar det ihop sig till skolstart. Eleverna börjar 20/8 klockan 07:50 och jag tänkte ge lite kort info om vad jag vet i nuläget inför det nya läsåret.

Schemat är färdigt för stunden, det brukar bli några ändringar när vi kommer igång men i nuläget ser det ut så här.

Som ni ser så är det idrott tisdagar och fredagar direkt på morgonen. Nu är det ju en tisdag eleverna börjar men den dagen hoppar vi idrotten och samlas i klassrummet i stället.

Föräldramöte blir det den 10/9 klockan 17:00-18:30, mer info kommer.

Jag har ju träffat era barn några gånger och jag hoppas att de ser fram mot att börja mellanstadiet. Jag tycker det ska bli riktigt roligt att börja med en ny klass och att träffa er vårdnadshavare framöver.

Behöver ni nå mig så görs det enklast via mail, janne.eliasson@almhult.se

Mvh Janne

Viktiga datum:

10/9 Föräldramöte 17:00

13/9 Fotografering

V. 44 Höstlov

19/11 Studiedag. Fritids stängt

20/12 Höstterminen slutar

8/1 Vårterminen börjar

V. 8 Sportlov

5/3 Studiedag. Fritids stängt.

V. 16 Påsklov

2/5 Lovdag (klämdagen efter första maj).

30/5 Lovdag (klämdagen efter Kristi himmelfärdsdag).

12/6 Sedvanlig skolavslutning på kvällen.