Åk 2

Välkommen tillbaka till skolan både elever och föräldrar. Idag har vi dragit igång årskurs 2 med era trevliga barn.  Nytt för denna terminen är att jag ( Ann )tagit över den grupp av klassen som Eva undervisat.  Klas är kvar som lärare i den andra gruppen. Ni når oss lättast via mail:        ann.persson@almhult.se      klas.henriksson@almhult.se

Schemat är lite ändrat pga busstider.

Alla dagar  utom tisdag är skoldagen 7.50-12.20.  Tisdagar är det 7.50-14.20

Idrotten är tisdagar och fredagar.

Barnen har idag fått sina nya läromedel. De har också redan fått sin läxmapp med sig hem. I mappen ligger ett personblad som vi ber er fylla i snarast och skicka med ert barn tillbaka till skolan.

Behöver ditt barn specialkost är det en särskild blankett som ni fyller i. Finns på IST OBS! fylls endast i om ditt barn ska ha specialkost.

Hälsningar    Klas  Ann  Terese

Det här inlägget postades i Åk 2, Okategoriserade. Bokmärk permalänken.