Påminnelse till åk F-4 från Ryfors föräldraförening

En liten påminnelse om att alla föräldrar och barn är välkomna att göra i ordning pulkabacken och spåret söndagen den 6/10 från kl.9.00. Vi räfsar i backen, trimmar, städar vindskydden, fyller på med flis, klipper bort grenar, gör det fint i spåret och umgås. Så ta med lämpliga redskap (gärna även röjsåg denna gång då det behöver röjas på flera ställen) samt en fikakorg om man vill ha kaffepaus.

Medlemsavgift för läsåret 2019/2020

Sätt in 175 kr på Ryfors föräldraförenings bankgiro 790-9799 eller swisha samma belopp till nummer 070-3189553 (Carolin Johansson, kassör i föreningen)

Märk din betalning barnets/barnens namn och klass.

Det här inlägget postades i Föräldraföreningen, Gemensamma aktiviteter. Bokmärk permalänken.