Stängningsdag

Nu på måndag den 4/10 har fritids stängningsdag. Skolan är som vanligt men fritids är stängt. Det betyder att så fort eleverna slutar skoldagen ska dem hämtas eller åka med bussen hem. Ska man åka bussen hem så är det viktigt att meddela bussbolaget det.

F-klassen slutar 12.00 och då blir man hämtad eller om man ska åka bussen stannar man i klassrummet och sedan ta bussen 12.50.

Årskurs slutar 11.50 och då blir man hämtad eller stannar man i klassrummet för att sedan ta bussen 12.50.

Årskurs 2 slutar 12.40 , då finns möjlighet att åka 12.50 bussen eller måste man bli hämtade.

Årskurs 3,4,5 och 6 har sluttid 14.00 då ska dem antingen ta bussen hem eller bli hämtade när dem slutar.

Fritids kommer hålla öppet som vanligt mellan 6.30- 7.55 men efter det är fritids stängt.

Ha en bra dag!

Det här inlägget postades i Fritids. Bokmärk permalänken.