Sommarhälsning

Nu är det bara några timmar kvar tills jag börjar min semester och innan det är dags vill jag passa på att skicka en sommarhälsning till er alla och ett tack för detta läsår!

Vilket härligt läsår vi har haft, det mesta har verkligen varit i positiv riktning för alla på Ryfors skola. Det är väldigt roligt att se hur vår fina skola utvecklas hela tiden. Fantastisk personal som gör ett enormt arbete och alla elever som kämpar för att klara alla nya utmaningar som vi presenterar för dem. Det var ett glädjerus som satt i flera dagar efter vår fina skolavslutning, fina framträdanden, massor av glada barn och så kul att se så många vuxna igen efter dessa år av pandemi. Under veckorna efter avslutningen har vi fortsatt vårt arbete med att utveckla skolan, vi har lite nya möbler, en helt ny fritidsavdelning och massor av andra saker som gett skolan ytterligare ett lyft. Vi kan även nu stolt säga att vi är årets arbetsplats i Älmhults kommun, otroligt kul att vi fick denna fina utmärkelse.

Fritids är igång en vecka till, sedan stänger vi skolan i fyra veckor och öppnar åter fritids den 8/8. Den första skoldagen är onsdagen den 17/8

Jag önskar er alla en riktigt härlig sommar!

Charlotta Gustafsson

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.