Föräldraföreningens årsmöte 6/9

Årsmöte i Ryfors föräldraförening 2022

Nu är ett nytt läsår igång och det betyder att det är dags för årsmöte i Ryfors föräldraförening och alla som har barn på skolan är varmt välkomna att vara med. Vi träffas på Ryfors skolas fritidslokal tisdagen den 6 september 2022 kl.19.15.

När det gäller val till de olika posterna har blivande ledamöter redan tillfrågats. Våra styrelsemöten är alltid öppna. Så alla intresserade är varmt välkomna att vara med även på dessa möten.

I vår Facebook-grupp ”Ryfors föräldraförening” skriver vi löpande om vårt arbete. Gå med i gruppen för att få information och möjlighet att tycka till.

Välkommen att vara med och påverka!

Styrelsen i Ryfors föräldraförening Veronika Dahl, Carolin Johansson, Mattias Johannesson, Jenny Andersson, Bette Örtendal, Millan Jönsson, Caroline Magnusson, Markus Karlsson, Nina Jönsson, Cecilia Winlund

Det här inlägget postades i Åk 1, Åk 2, Åk 3, Åk 4, Åk 5, Åk 6, F-klass, Föräldraföreningen. Bokmärk permalänken.