åk 6 idrottsläxa

Hej alla föräldrar i åk 6

Eftersom jag hade skrivit två datum för inlämning av läxan i idrott så finns det två tillfällen att lämna in läxan. Antingen lämnar man in läxan denna torsdag (15/9) eller så lämnar man in den nästa torsdag (22/9). Om man lämnar in läxan senare än så blir den inte bedömd.

Initialt tänkte jag att detta skulle vara en digital läxa men eftersom några elever har svårt att göra digitala läxor så går det lika bra att göra en inlämning på papper. Bilderna behöver inte vara på sig själv utan går lika bra att limma in från ett reklamblad/annons sida/webbsida eller en länk med bild. De som har behov av att skriva ut bilder kan göra det på läxhjälpen på fredag denna veckan, måndag eller onsdag nästa vecka, då Hampus finns till hands på måndag samt jag på onsdag.

Alla elever som var på plats har full koll! Om det fortfarande är något som är oklart för er föräldrar så får ni gärna ringa och fråga. // Cilla