Åk 2 info

Vi vill informera er vårdnadshavare om att flera elever i åk 2 har betett sig otrevligt mot Annica under NO-lektionen idag. Vi har givetvis pratat med eleverna om att det är inte ok att bete sig respektlöst mot andra lärare, det ska inte spela någon roll vilken lärare som har klassen. Det är även respektlöst mot de klasskompisar som vill ha en lärorik lektion. Så prata med era barn om vad som hände på NO:n. Vid frågetecken, hör av er till Sandra, Evelina eller Annika.

Inför morgondagens utflykt har vi pratat med eleverna om att följa regler. Är det så att man missköter sig så kommer man få åka tillbaka till skolan. Vi kommer köra i fyra bilar, är ditt barn åksjuk vid färd i bil, kontakta Evelina eller Sandra på mail innan kl.8 imorgon så vi vet hur vi placerar dem i så fall. Glöm inte badkläder, bilkudde och liten fika.

Den hemliga utflykten går hem till Sandra så vet ni var vi åker 🙂

Vi hoppas på en trevlig dag tillsammans imorgon!

Hälsningar Evelina och Sandra