åk 4 extra info

Hej alla föräldrar och elever i åk 4

Glöm inte att det är matteläxa till varje onsdag i matteportalen. Framöver kommer både no- och svläxa. De elever som är sjuka många dagar behöver jag skicka hem material till, det mesta går nog att e-posta.

Här kommer extra info om nästa vecka:

Tisdagen den 15 september fisketur. Kläder efter väder + fika. Vi samlas klockan 6:15 på skolan för avfärd till Helsingborg! Beräknad hemkomst (på skolan) 16:30. Packlista finns i gamla veckobrev.

Onsdagen den 16 september Konstrunda i Älmhult. Kläder efter väder + liten fika + mobil(om man har) + matskål och bestick.

Torsdagen den 17 september  till Ljungby arena. Kläder efter väder, vattenflaska, eget mellanmål, gympaskor och sittunderlag.

En aktivitetstät vecka. Tänka på att fika inte är läsk och godis.

Mvh Cilla