Föräldraföreningen

BLI MEDLEM I FÖRÄLDRAFÖRENINGEN LÄSÅRET 2020/2021!

Att vara medlem kostar 175 kr/ familj och år (oavsett hur många barn i familjen som går på skolan).  Medlemsavgiften används bland annat till att:

• sätta guldkant på tillvaron för barnen genom att sponsra/anordna aktiviteter som t.ex. utflykter eller köpa in något barnen har glädje av på skolan.
  • vid jul/sommaravslutning så fixar föräldraföreningen present till personalen från alla barn/familjer. Visst är det smidigt!

Vår förhoppning är att alla familjer väljer att vara med.

Lördagen den 3/10 från kl.9.00 tänkte vi ha ett arbetspass i det lilla spåret i skogen och pulkabacken. Vi räfsar, trimmar, gör det fint i spåret, städar vindskydden, fyller på med flis, klipper bort grenar och umgås. Så ta med lämpliga redskap (gärna även röjsåg då det behöver röjas på flera ställen) samt en fikakorg om man vill ha kaffepaus.

Gå gärna med i vår facebookgrupp ”Ryfors föräldraförening”. Där finns information eller möjlighet att ställa frågor som rör våra barns skolgång, som vi sedan tar vidare till rektorn.

Tack för att du står med oss!

medlemsansökan

Medlemsavgift för läsåret 2020/2021

Sätt in 175 kr på Ryfors föräldraförenings bankgiro 790-9799 eller swisha samma belopp till nummer 123 144 9990. Märk din betalning barnets/barnens namn och klass.

Det här inlägget postades i Föräldraföreningen. Bokmärk permalänken.