åk 4 samt åk 5 biologiprov och simundervisning

Hej föräldrar och elever till åk 5 och 4

Vill påminna om provet som vi ska ha på tisdag. Det handlar om kroppens alla organ och deras funktioner. Eleverna har jobbat om kroppen hela terminen och nu är det dags att skriva ner vad vi kommer ihåg.

Åk 4

En del elever har blivit tillfrågade att delta i simundervisning. Denna undervisning är under förmiddagarna med början på tisdag den 17. De elever som blir erbjuden simundervisning har också möjlighet att träna på simning måndagen den 23 maj, tisdagen den 24 maj samt måndagen den 30 maj. De elever som missar provet på tisdagsförmiddagen får tid att göra provet vid ett annat tillfälle som Janne och Cilla bestämmer (så snart som möjligt).

Åk 4-5 cykling på fredag den 20 maj. Tänk på att ta med dricka om det blir varmt när vi cyklar.

// Cilla

Det här inlägget postades i Åk 4, Åk 5. Bokmärk permalänken.