Bli medlem i föräldraföreningen och arbetsdag 22/10

BLI MEDLEM I FÖRÄLDRAFÖRENINGEN LÄSÅRET 2022/2023!

Medlem 22/23

Att vara medlem kostar 175 kr/ familj och år oavsett hur många barn i familjen som går på skolan.  Medlemsavgiften används bland annat till att:

• sätta guldkant på tillvaron för barnen genom att sponsra/anordna aktiviteter som t.ex. utflykter eller köpa in något barnen har glädje av på skolan.
  • vid jul/sommaravslutning så fixar föräldraföreningen present till personalen från alla barn/familjer. Visst är det smidigt!

Vår förhoppning är att alla familjer väljer att vara med. Läs gärna mer om vårt arbete på Facebooksidan ”Ryfors föräldraförening” där du även får möjlighet att ställa frågor som rör barnens skolgång, som vi sedan tar vidare till våra möten samt rektorn.

Lördagen den 22/10 från kl.9.00 tänkte vi ha ett arbetspass i pulkabacken. Vi kommer att bygga upp den lilla hinderbanan igen, räfsa, trimma, göra det fint i spåret, städa vindskydden, klippa bort grenar och umgås. Så ta med lämpliga redskap (gärna spett, slägga, skruvdragare, hammare, såg samt sekatör och grensåg) och en fikakorg om man vill ha kaffepaus.

Tack för att du står med oss!

Medlemsavgift för läsåret 2022/2023

Sätt in 175 kr på Ryfors föräldraförenings bankgiro 790-9799 eller swisha samma belopp till nummer 123 144 9990
Märk din betalning med barnets/barnens namn och klass.

Det här inlägget postades i Åk 1, Åk 2, Åk 3, Åk 4, Åk 5, Åk 6, F-klass, Föräldraföreningen, Fritids. Bokmärk permalänken.

2 svar på Bli medlem i föräldraföreningen och arbetsdag 22/10

1. Ida skriver:

Hej,
    den 22/10 är en lördag. Är det på lördagen eller söndagen arbetsdagen är?