Fritids v.3

Nu är vi igång igen efter jullovet! Förra veckan gjorde vi lite olika saker, allt från att bygga och konstruera med lego, där vi byggde robotar efter instruktioner. Till att skapa estetiska verk med 3D färg och gjorde häftiga mönster samt snöflingor med oljepastell.

Denna veckan kommer vi börja med att åk 2 ska få prova att vara på nere fritids ”Hålan” ett par dagar i veckan. För F-klass och åk 1 kommer vi träna finmotoriken. Där vi bland annat ska klippa efter linjer.

Den 1 februari är det Studiedag och skolan är stängd. Fritids är öppet men behöver snarast veta hur många barn som kommer till fritids denna dagen, för att kunna planera med personal och aktiviteter. Lägg in schema i det temporärara schemat på IST som heter Studiedag senast den 20/1.

Det här inlägget postades i Fritids, Okategoriserade. Bokmärk permalänken.