Disco för åk 2-5 på Ryfors skola

Hej alla föräldrar och elever i ÅK 2-5!

Årskurs 6 tänker ordna ett disco på skolan, för att samla in pengar till sin skolutflykt.

Eleverna har planerat discot till fredag 12 maj, vecka 19. De öppnar entrén klockan 18 och stänger discot klockan 20:30. Eleverna har gjort stora affischer som sitter på olika platser i skolan, för att sprida informationen.

Arrangörerna kommer att ha en kiosk öppen där alla kan köpa förfriskningar och någon form av snacks. Initiativtagarna har en önskan om att alla har något blått på sig. Det blir ett litet pris för ”blåast elev”. En grupp av elever kommer att ordna några lekar för diskodeltagarna, under kvällen.

Entré och inträde betalas i 4-6 kapprum och kostar 20 kr, därefter är man välkommen upp till 6:ornas klassrum för att rocka loss.

DISCO

NÄR: Fredagen den 12 maj klockan 18:00 – 20:30

VAR: Ryfors skola, i 6:ornas klassrum

FÖR VEM : årskurserna 2-5 Ryfors skola

INTRÄDE: 20 kr

KLÄDKOD: blått

KIOSK: öppen 18:00 till 20:30

VARMT VÄLKOMNA!

Vid frågor ta kontakt med Mentor Cilla för åk 6 eller Danne på fritids.

Hoppas vi ses!

/Cilla och Danne

Det här inlägget postades i Åk 2, Åk 3, Åk 4, Åk 5, Åk 6, Gemensamma aktiviteter. Bokmärk permalänken.

2 svar på Disco för åk 2-5 på Ryfors skola

1. Pingback: Åk 2 vecka 18 | Ryfors skola