Kommunmästerskapen åk 4-6

Hej alla i åk 4-6

WOW vilken dag vi hade i solen på Linnéskolan!!

Vi pedagoger är så stolta över elevernas insatser i dag på friidrottstävlingen. Det blev litet medaljregn för Ryfors skola som var med för första gången med mellanstadiet. Nästa år blir det säkert en hel del som vill delta, efter dagens fina resultat. Skolan kammade hem,   2 guld, 3 silver och 1 brons (om jag minns rätt). Alla som deltog kämpade väl och gjorde sitt yttersta för att lyckas väl. Eleverna ställde upp i 60 meter, kast med liten boll, längdhopp, höjdhopp samt stafett 4 *300 meter. I alla årskurserna tog vi medalj i höjdhopp!

Vi pedagoger är så stolta över elevernas deltagande och resultat. På måndag kommer vi att dela ut samtliga 6 medaljer, eftersom vi missade prisutdelningen då bussar skulle passas.

Hoppas alla får en trevlig helg// Hanna, Helén, Danne, Manuela, Cilla

Det här inlägget postades i Åk 4, Åk 5, Åk 6. Bokmärk permalänken.