åk 4, vecka 23

Kort vecka och kort veckobrev!

Denna vecka har varit fylld med olika aktiviteter. Några elever har tävlat i friidrott andra har spelat minigolf och vi har alla tittat film och ätit pizza. Det är väldigt trevligt att göra saker med klassen då de visar att de uppskattar det och är trevliga och roliga att vara med.

Nästa vecka är sista skolveckan, sedan är det sommarlov. På tisdag är det dags för fyrornas vandring som nog blir lite utmanande i det fina vädret! På onsdag städar vi klassrummet och då kan det vara bra att ha med sig en påse till sina saker om man inte har så stor skolväska. Under torsdagen ska vi ha lite lekar och andra aktiviteter för att fira vårt år tillsammans.

Trevlig helg!

Måndag;

Tisdag; Vandring

Onsdag; Idrott

Torsdag; Sista skoldagen, skolavslutning på kvällen.