Fritids v24

Med endast fyra dagar till skolavslutning (ink idag) och med soligt väder är humöret på topp! Föregående vecka var kort men med fullspäckat schema. I måndags, på klämdagen, var barnen på en promenad till Delary där de lekte vid loket samt fikade. Vi lyxade även till det med pannkaksfrukost. På torsdagen var i idrottshallen där vi kört X kung, tagenlekar samt en hinderbana. Vi har i princip flyttat ut vår verksamhet nu när vädret varit så underbart. Så lego-bygge, pärla, rita är några av aktiviteterna som barnen gjort utomhus. Nu på torsdag är det skolavslutning och redan på fredag drar sommarfritids igång. Hoppas ni alla får er härlig vecka!

/Fritids

//Fritids

Det här inlägget postades i Fritids. Bokmärk permalänken.