Förskoleklass sommarlov

Nu är det sommarlov, era barns allra första sommarlov.

Känns som att det var nyss som de blev elever här på skolan. Det har varit ett härligt år på många sätt. Att varje dag få mötas av elevernas förväntan av vad vi ska göra just den dagen går nog inte riktigt att beskriva i ord. Att få vara med och uppleva när så många knäcker läskoden och se den lyckan spridas när ett ansikte spricker upp i ett stolt och ibland lite överraskat leende. Få var med när de målar och själva benämner sig som konstnärer är också helt oslagbart. Och så skulle vi kunna fortsätta att beskriva vårt arbete med dessa elever i en hel bok. 🙂

Denna sista vecka har varit full av förväntan inför det nya som väntar till hösten. Eleverna har fått träffa sina nya lärare som börjar här i höst, Eva och Klas.

I onsdags gick vi på utflykt och passade på att njuta av att det var sommarvärme. Med denna bild som så fint visar hur eleverna nu vandrar vidare avslutar vi denna blogg med att säga tack för detta året. Tack för alla fina ord, teckningar och andra gåvor som vi blev uppvaktade med på avslutningen. Tack för att vi har fått vara en del av ert barns liv detta året.

Vi önskar er nu en riktig härlig sommar

Ann, Cissi, Maria, Sofie och Helen

Det här inlägget postades i F-klass. Bokmärk permalänken.