Badkalas med föräldraföreningen 14/4

BADKALAS MED FÖRÄLDRAFÖRENINGEN

Äntligen ska vi åka på badkalas igen!!! Vad vi har längtat 💦

Söndagen den 14/4 mellan kl. 9.30-11.00 har föräldraföreningen hyrt Ljungby äventyrsbad för familjerna på Ryfors skola som är medlemmar i föreningen. Vi träffas vid simhallens reception kl. 9.20.

Det är elektroniska lås i omklädningsrummet som låses/öppnas med det armband ni får i samband med samlingen vid receptionen.

Var och en fixar skjuts och ansvarar för sina barn! Ryfors föräldraförening står för inträdet.

Det är maxgräns för 50 badade gäster. Så det är först i kvarn som gäller! Anmäl er med namn och antal personer som ska på sms till nummer 073-8408108 senast den 9/4.

Hoppas vi ses!

Hyr simhall och äventyrsbad - Ljungby kommun

P.S Är man inte medlem i Ryfors föräldraförening än så kan man bli det genom att swisha medlemsavgiften på 175 kr/familj till 123 144 99 90. Skriv familjens namn som kommentar.

Det här inlägget postades i Åk 1, Åk 2, Åk 3, Åk 4, Åk 5, Åk 6, F-klass, Föräldraföreningen. Bokmärk permalänken.