Aktiv Skola bjuder in till kostnadsfritt webbinar kring barns utsatthet på nätet

Ny kostnadsfri NÄTSMART webbinar med Aktiv Skolas föreläsare Sumar Kolli riktat till alla VUXNA/FÖRÄLDRAR/VÅRDNADSHAVARE. Nätsmart handlar om barnens utsatthet på nätet.

Livesänt  kostnadsfritt NÄTSMART webbinar den 10 juni kl.18:00-19:00.
Anmäl till NÄTSMART webbinar på hemsidan www.aktivskola.org klicka på rubriken NÄTSMART skrolla ned på sidan till kommande Nätsmart webbinar. Det finns inga begränsningar på hur många som kan anmäla sig. En påminnelse om webbinariet och en länk till webbinariet skickas via mejl den aktuella dagen till den som har anmält. Det går bra att chatta med föreläsaren.

I bifogad inbjudan finns också Anmälan.

Inbjudan till Nätsmart juni 2024 – Sumar

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.