åk 6 volleyboll

Hej alla

I kväll var alla tjejerna i klassen + en kille på volleybollträning på Haganäs skolan. Alla i vår grupp gjorde bra ifrån sig och tränade volleybollslag. Superkul att alla tjejerna är med i turneringen. Nästa fredag finns det möjlighet att träna igen, sedan börjar turneringen.

Jag hoppas att fler killar vill vara med i turneringen som är 1-3 fredagar i rad (vad jag vet i dag), med början vecka 11. Det är på Haganäs skolan och börjar klockan 18 och håller på till ca 19:30. Alla klasser som deltar får ett pris, vinnaren får några tusen till klasskassan!

Eriks pappa har skickat ut en förfrågan om skjuts till Haganäs skolan. Det är lättare att hjälpa varandra med skjutsandet, än att flera bilar går på samma håll samma sträcka. För mig funkar det bra att jag kör hem de som bor i byn, så gjorde vi idag.

Jag håller tummarna för att fler vill vara med och spela. 🙂

Ha en härlig helg!/Cilla