Fritids v.21

Ännu en solig och fin fritidsvecka har tagit slut och idag börjar ännu en fantastisk vecka vilket vi ser mycket framemot.

Vi startade förra veckan med att ta vara på det fina vädret och var ute och lekte. Vi fortsatte veckan med lite bakning och olika lekar i idrottshallen, vi utnyttjade även Hålan där nere i tisdags. Vi fortsatte njuta av solen i onsdags och var ute under stora delar av eftermiddagen och använde våra nya gatukritor där barnen visade sina kreativa sidor. Den fina veckan led mot sitt slut och avslutades med lite mer bakning till skolavslutningen i torsdags men även lite pyssel inomhus den tiden vi inte var ute i det fina vädret och hade gemensamma aktiviteter.

Hoppas att ni får en riktigt fin vecka!

/ Fritids

Det här inlägget postades i Fritids. Bokmärk permalänken.