Föräldraföreningens årsmöte 7/9

Årsmöte i Ryfors föräldraförening 2023

Nu har skolan startat och det nya läsåret är igång! Det betyder att det även är dags för årsmöte i Ryfors föräldraförening och alla som har barn på skolan är varmt välkomna att vara med.

Vi träffas på Ryfors skolas Fritidslokal torsdagen den 7 september 2023 kl 19.15.

När det gäller val till de olika posterna har blivande ledamöter redan tillfrågats.

Våra styrelsemöten är alltid öppna så alla intresserade är även varmt välkomna att vara med på dessa möten under läsåret.

Välkommen att vara med och påverka!

Styrelsen i Ryfors föräldraförening:

Veronika Dahl, Carolin Johansson, Emil Mårtensson, Jenny Andersson, Bette Örtendal, Millan Jönsson, Caroline Magnusson, Nina Jönsson, Jonna Strid

Det här inlägget postades i Åk 1, Åk 2, Åk 3, Åk 4, Åk 5, Åk 6, F-klass, Föräldraföreningen. Bokmärk permalänken.