Åk F-6 Innebandydisco på Linnéskolan

Hej alla vårdnadshavare F-6, på Ryfors skola!

Här kommer en inbjudan till innebandydisco/turnering 2023 i Linnéhallen. Varje år anordnas en innebandyturnering för skolorna i Älmhult. Föräldrar (ej skolpersonal) är i så fall ledare för de olika lagen. Lagen består endast av elever från samma klass samt en lagledare (förälder eller annan vuxen person över 21 år).

Precis som tidigare år kommer det att anordnas disco i C-hallen för åk F-5.

Tidigare år har flera klasser valt att klä ut sig och även haft med en engagerade hejarklack. Pris för bästa utklädnad och hejarklack kommer att delas ut under kvällarna.

Arrangör: Grundskolorna i Älmhults kommun tillsammans med Älmhults IBK

Datum/tid: Årskurs F- 5: 11 dec, start ca kl. 16.00. Årskurs 6-9: 12 dec, start ca. kl. 17.00

Plats: Linnéhallen

Kostnad: Att anmäla ett lag är gratis, men inträdet kostar 30 kr/person (detta betalas på plats). OBS: Inträde gäller även spelare. Det kommer även finnas en kiosk med korv/godis/dricka/frukt. Swish eller kontant betalning.

Material: Spelarna ansvarar själva för att ha med material (skor och kläder), men klubbor finns att låna.

Anmälan: Anmälan görs via forms-formuläret och ska vara inne senast måndagen den 27 november! Spelschema  och anmälda lag kommer att publiceras på instagramkontot @innebandydiscoalmhult

Så om ni bestämmer er för att ha ett klasslag, anmäl er på länken nedan (där finns även lite mer info):

ANMÄLAN TILL INNEBANDYDISCOT 2023 (office.com)

Det här inlägget postades i Åk 1, Åk 2, Åk 3, Åk 4, Åk 5, Åk 6, F-klass. Bokmärk permalänken.